Mar. 20, 2013

Idag har jag sovit till ett ungefär. Jätteskönt.
Jag har även vart hos läkaren då jag har väldigt ont i magen på höger sida. Går liksom inte att stå rakt.
Allt såg bra ut som tur var och han trodde att det kanske var bebis som sparkade på moderkakan och det var därför det gjorde ont. Skulle antagligen sluta göra ont när magen blir större. Blir det inte bättre ska jag höra av mig igen. Blir det värre ska jag ringa förlossningen.

Om exakt en månad fyller jag år. 25 närmare bestämt. Halvvägs till 50.
Jag önskar mig en bänkdiskmaskin (fast jag tror inte det går att koppla in en), en ny kyl/frys med en normalstor frys (har frysfack nu), en skrivare från epson som även skriver ut bra foton samt ett fint block som jag kan lägga in alla mina goda recept i. Min alldeles egna receptbok helt enkelt. Därav att jag vill ha skrivare så jag kan lägga in bilder också! Och så är det ju kul att kunna skriva ut bilder på bebis sen som tex mamsen och pappsen kan få. Och de som vill.

Nu ska jag tvinga Baltic att äta chokladbiskvien som jag köpte på vägen hem från läkaren. Köpte blåbärstosca också men den har vi redan ätit upp.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0