I'm more like I'm a god damn chicken plucka.

Igår morse hann inte jag brygga kaffe innan jag åkte till skolan. Baltic var givmild och började samla ihop mynt. Många mynt. Kaffet kostar nio kronor, säger jag lågt. Va?! Stirrar Baltic på mig. Jaa, tio på andra kaféet. Säger jag snabbt men tillägger att jag faktiskt brukar köpa på kaféet som säljer en krona billigare. Baltic ser fortfarande fundersam ut. Lite skeptisk. Men vadå? Är det för dyrt? undrar jag helt kaffesugen. Nej, säger Baltic. Sjukt billigt. Jag brukar köpa för typ 30 i Liljeholmen. Linda andades ut och fick två guldpengar i plånboken.

Imorse däremot var jag uppe tidigt. Bara för att hinna göra mig klar innan julkalendern börjar. Så det blev kaffe i sängen.


Kommentarer
Postat av: Denice

mm, kaffe. <3

2011-12-03 @ 13:45:01
URL: http://eeuphoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0