Håll i mig och släpp aldrig taget. Tänk om jag faktiskt vill av.

Sitter och äter lunch. Bombay Panir från Green Peas. Mums. För snart är det dags att åka till skolan. Försöker förebygga min hungriga kurrande mage som ALLTID låter högre än högst på varje föreläsning. Man ba: Sorry, det var jag igen. Ja, jag ska äta frukost imorgon, jag lovar. Nästa dag så ljuder det: KUUUUUUURRRRRR igen. Jag hoppas ingen hörde. Trixie viskar: hungrig idag igen? Ja, jag var inte hungrig. Blev panikhungrig liksom Liam brukar bli och jag ville ba skrika: AAAAAAAH GE MIG MAT NU! AAAH! Men det kan man inte göra, för NaziBarbro skulle slänga ut mig och hon skulle säkert tvinga oss att hoppa tillbaka till den andra gruppen som vi hatar och då får vi inte längre vara med i Grupparbetsträffsgruppen och vi kommer få komplettera i en evighet. Och det skulle suga. Visst Trixie, visst? Hon ba: Jo, det är ju sant. Vi hatar ju den gruppen.
Var i Åkersberga en gång i somras. Hur trevligt som helst. Som vanligt. Saknar min favoritfamilj. Särskilt nivån på humor. Den är bra.
-Kolla, jag har köpt ett nytt halsband. Säger Felicia och går in i rummet. Jag och Emma tittar på varandra och bara: HAHAHAAA! Det är ju för fasen en discokula. Inget halsband. Fia, du har fattat saken helt fel. Helt feel.
Men kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0