Somebody that I used to know.

För cirka en och en halv månad sedan borstade jag tänderna. Japp, det är sant. Fick plötsligt lite kväljningnar. Tänkte inte mer på det. Men när det hade pågått i en vecka så tänkte jag: NEEEJ, skall jag få som pappa nu? Skall jag låta likadant som honom resten av mitt liv?! Han står och halvspyr och låter helt hemsk varje gång han borstar tänderna. Alltså, det låter riktigt äckligt. Skräcken över detta var oförklarlig. 6 februari förstod jag varför jag fick kväljningar. Och som sagt, i förrgår åkte frukosten upp för första gången. På grund av en tandborste.

Nu har jag ju även till råga på allt ris ont i den högra visdomstanden. Men det är inte bara tanden som gör ont. Nej nej. Det känns som att jag har öroninflammation i höger öra, samt halsfluss på höger sida av halsen. Jag är lagom road över detta.
Inatt drömde jag att Hajer Anaya hade lånat mitt svamphalsband, men att hon INTE HADE DET PÅ SIG! Otacksamma jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0