Heja heja

Trots att jag inte har lust att jobba så har jag faktiskt fått beröm från två kollegor. En jobbade jag med för över två år sedan. Hon tycker att jag är så duktig. De behöver inte säga någonting utan jag gör saker ändå. Och en annan tycker jag är så duktig med de små barnen. Trots att jag bara är 24 år. Ja. Jag är bara väldigt effektiv när jag arbetar.




Baltiska sa att min lasagne är den godaste han någonsin ätit. Jag höll med. Och då har jag ändå bara lagat lasagne två gånger i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: denice

du är så duktig! du är duktig på allt, speciellt engelska! och att vara en vän. bäst på att vara vän vill säga. <3

Svar: engelska? :P
Linda Suomi

2012-11-13 @ 14:42:44
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0