Hejdåå

Från och med igår jobbar jag numera hela 75%. Sex timmar om dagen. Och så lägger jag till en halvtimmes rast på det. Rasten är det värsta. Att sitta i personalrummet och vara social och prata om... jobbet. Det är det ENDA människorna pratar om. Så tråkigt. Idag sätter jag mig kanske i massagestolen med hörlurar och en god bok. Jag orkar inte umgås. 
Dessutom så måste jag, nu när jag gått upp i tid, vara med på APT:na igen. Jag AVSKYR dessa. Visst, en halvtimme mindre jobbar jag i veckan, men att behöva sitta i två (tre när man arbetar heltid) timmar efter arbetstid och snacka oviktigheter är pesten för mig. Jaja, Andreas och Josef bor precis ovanför mitt jobb så jag är hemma hos de på tre minuter ungefär. Skall gosa med bebis tills det är dags att rulla ner till jobbet igen. Hoppas bebis är vaken bara.
 
Längtar till slutet av januari. Då åker jag och Baltiska iväg. 

Kommentarer
Postat av: Ania Jansson

Har du fått ledigt? ;D

Svar: jajamensan!
Linda Suomi

2012-11-07 @ 21:29:06
URL: http://anji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0