Döden.

Det här med migrän är inte roligt. 
 
Igår kom jag hem från jobbet. Trött som vanligt. Huvudvärk efter för lite sömn. Somnade i soffan, vaknade klockan sju. Huvudvärken kvar. Åt en macka och youghurt. Gick och lade mig. Vaknade någon gång igen ganska sent. Hade huvudvärk, hemsk huvudvärk. Baltic hämtade alvedon. Som jag blev tvungen att kräkas upp på en gång. Lade mig i badkaret med vidöppet fönster och varmt vatten rinnande på kroppen. Gick upp och kräktes. Ner i badet igen. Upp och kräkas. Ner i badet. Upp och kräkas. (Inte för att det ens finns något att kräkas upp.) Går till sängen och lyckas till slut somna. Men vaknar hundra gånger under de få timmar jag skulle få till sömn. Upptäcker dessutom halv fem på morgonen att Baltic sover i soffan för att han inte vill väcka mig när jag mår dåligt. Gulle. Och nu sitter jag här, måste gå och jobba. Hoppas bara att huvudvärken inte blir värre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0